haha, bilddagboken ger läsare.

Har massa fler läsare idag än vad vi brukar, antagligen för min länk på bdb.
Folk är så nyfikna, men de är ju bra!

Jag har inte pluggat alls, och imorn har vi svenska prov
som tur är , ska man bara ringa in rätt alternativ och det ska jag nog klara.
Har också typ ca 15 engelska glosor att kunna. Men har sovit 1 timme idag, och
har ju sovmorgon imorn till 10.10 bussen. Så kliver väl upp ca 9.
Chill.

Men nu ska jag plugga,
Sen fixa kläder för imorn, osv.
hejdå

a

Förresten är gamla låtar bäst,
lyssnar på nån gammal skiva nu med " blandade låtar"
hahah, allt från  " no women no cry " till " jag vill vara din margareta"
haha.   aja   hejs

Kommentarer
Postat av: myran

ja grannen är värre!



Skönt de

<3

2009-02-04 @ 22:52:05
Postat av: myran

http://www.butik47.se/



En bra sida för dig Agnes !

<3

2009-02-04 @ 22:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0