hAHAH ALLTSÅ GUD

hahahahahahha jag dööööööööööööööör. seriöst. nu känns allt så jävla lysande och jag ser bara två negativa grejer i mitt liv, jag missar den otroligt efterlängtade tedträningen i helgen, jag får inte åka slalom på lovet och justja, de var tre grejer, dom ska dra mitt förbaskade drän imorgon och de kan ju göra lite ont. eller mycket ont.

men annars är allt prima ballerina!!!!!! jag ska få åka hem från sjukhuset, jag är snart helt frisk, alla här på sjukhuset är så snälla mot mig så jag tror jag kommer sakna dom som fan ändå för dom vill hela tiden göra allt dom kan för mig känns de som, mina två kära hästar står hemma och väntar på mig när jag kommer hem imorgon och jag kommer att kunna tillbringa min fredagskväll hos sofia med resten av tjejernaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! de blir till o fira fia, eller pia som dom har börjat kalle henne nu tydligen. hon fyller 16 år idag. grattis! det är sorgligt att när jag får börja övningsköra så kommer inte vi längre att gå i samma klass. fyfan. Det känns så himla tomt att jag börjar grina nu, för de är ändå dig som jag hatar och älskar på samma gång sofia.

Sabina, Linus och Christine har också varit här idag. Dom kom med en chipspåse, åt upp den och gick. typ. jävla ungar. hahahaha.

Dessutom sitter jag och kollar på skönaste klippen nu på youtube. hhahaha, alltså, jag dör. av både skratt, glädje och av stolthet över Sverige som har Timo. hallelujaaaaah, livet är bäst ändå.

http://www.youtube.com/watch?v=EyRUaUwmgds&feature=related - MIN TIMO
http://www.youtube.com/watch?v=OdyJ9UMnCxQ - HELT UNDERBARRRRRRRRT. ROBERT GUSTAFSSON FRÅN IDROTTSGALAN
http://www.youtube.com/watch?v=uhSYbRiYwTY - DAVID BOWIE, behöver jag säga mer?
http://www.youtube.com/watch?v=DITylr-2rmA - bästa klippet med bjööörn.



youtube it is..    jag ska be personalen om en macka och en läsk nu.
himla chill med sjukhus.
undra förresten om emma skulle komma o kika förbi ni ikväll? får se.



cya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0