hide and seek

var hos sabina ikväll en sväng, vi kikade på hide and seek som gick på trean. Jag får värsta ångesten av den filmen, av många anledningar.

1. den är grymt äcklig, man blir deprimerad pga. att den skulle kunna vara sann (SÅ ÄR DE FAKTISKT).
2. första gången jag såg den filmen var med folk som jag faktiskt saknar just nu. (agnes, emma, maria, anna). haha okej, sakna o sakna. men jag saknar dom tiderna.
3. att sitta och kolla på den filmen när man ska gå hem sen är inte bra. värsta panikattackerna fick jag. plus attjag somnade i soffan. HEJA MIG.



och jag kan inte sova nu pga. att jag sov nyss hos sabina.
dumt gjort.


duschen nu, sen sova.
/tovan

Kommentarer
Postat av: mia

vare den kvällen jag skjutsade hem dig på cykeln? ;)

2009-02-05 @ 09:53:47
URL: http://mariahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0