jag är inte alls dålig på att blogga,

Kanske dom som klagar på hur mkt / lite man bloggar borde tänka på hur lite/inget alls dom själv egentligen skriver.
hahahaha.

KL är 23:41 jag är redan hemma.
Åkte med Emmi till Victor kring halv 9,
Vi började kolla lite på en film, men vart så trötta
så vi tog 22,34 bussen hem. Men de blir fler gånger ju.

Sitter och överväger nu vad jag ska göra.
Duscha, eller oth.
Fast det lutar mot duschen, för de kliar så mkt på mig
och en dusch kanske hjälper. haha, de låter som jag inte duschat på så länge att de börjat klia, men ås är inte fallet.
Kanske är allergisk mot mina djur. Malin är allergisk mot katter osv, så jag frågade henne hur det började.
Det kliade på kroppen pch mycket i ögonen. Man behövde inte få utslag direkt.
Och det är precis så det gör för mig, kliar somfan i ögonen och ibland på andra ställen.
Hoppas de går över iaf.
*
Näe, nu ska jag dra.
jag saknar sommaren 07... mm.

hejdå.

klappen imorn, great,
a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0