Kväller

Nu är det kväller.
Och jag är inte klar med litteraturhistorian.
Men pluggat har jag gjort, men fattar man inte så är det så.
Det ska ju lämnas in imorgon, men ska fråga några kompisar innan om hjälp.
Vi har ju faktiskt tid innan lektionen.
Annars har jag tvättat och suttid vid datorn, + pluggat då.
Har inte kollat på ett ända oth avsnitt, och det känns bra.

ska inte kolla på ett enda avsnitt ikväll, ska bevisa för mig själv
att jag faktiskt klarar de. Haha. 
Har bakat en kladdis som jag snart ska smaka. Mamma vispar grädde nu.
Äter man inte godis, så äter man kakor (h)

men imorn ska jag ju simma trorjag, så det är ju lugnt.
Jobbigt att måsta packa väska med badkläder och skit.. menmen.
Nu ska jag dra baaaa.

HäjråÅ
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0