Lördag.

vaknade 10.
Pratade med Jullan, gjorde mig klar.
Sen åkte vi mot klappen för en skidåkningsdag, hihi.
Skitskön backe, och roligt som sjutton hade vi som vanligt.
Fikade ett antal gånger, som är typ obligatoriskt , haha.

Kom hem för 1 timme sen ungefär, och jag har hunnit städat mitt rum och suttit här ett tag.
Behöver dammsuga, men det tror jag att jag gör inatt när jag kommer hem från Mia.

Det är lite bråttom nu nämligen. Ska va hos Mia 6. Och innan det ska jag ha hunnit
fixat mig, ätit och varit på konsum, Om jag fixar skjuts dit dvs.

så nu är det dags att ta tag i nånting av det där, som nog blir maten. för jag är hungrig as usual.

Imorn blir det skidor i klappen med Fia och kanske Julia! :)
Hejdå coolguys.
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0