Lördagkväll.

Vaknade imorse strax innan 11.
Duschade och gjorde mig klar osv och åkte till stan med Pandan.
Gick runt där en stund, och fikade på jambi kring 2.
Först åt jag kladdkaka, och hon hallonpaj. Efter kom vi på att vi var mer
sugen på mat, så vi delade på en tacotallrik efter vi hade ätit efterrätt.
men så kan de gå, och gott var de.

Jag köpte ingenting.
Men däremot köpte vi en ram till mamma, eller hon hade frågat om vi kunde köpa den
så satt hon in pengar osv.
När vi var inne på carlings höll jag i den skitstora påsen med ramen i, som var 40 x 60 cm stor.
Så tappar jag påsen i golvet, som jag hade kännt på mig att jag skulle göra.
Och självklart spricker tavlan. Så jag sprang tillbaka till gallerix och berättade vad som hänt.
Dom sa att jag fick byta, men då hade fvi tagit den sista svarta ramen.
Men snälla som dom var tog dom glas från en annan tavla och satte in i den svarta ramen så vi fick en helt ny utan nån kostnad alls. De var så snällt.

Kom hem kring 4, har kollat på ett one three hill avsnitt.
Men är väldiogt sugen på att kolla på ett till. Klockan 7 kommer Julia och joinar mig med
en one three hill kväll. Ska bli chill.  Amanda ska ut, så jag ska fixa håret på henne med volume master grejen.
De kommer bli greaaaaat.

och nu ska ja sluta skriva.
Tjillevippen.

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0