mjaU

Skön dag i skolan.
De är så bra folk i våran klass egentligen.
Den här veckan har jag faktiskt pratat mycket mer med såna som jag inte pratar med så mycket i vanliga fall. Jättetrevligt att lära känna alla osv, fast de gått så pass lång tid ändå.

Kom hem kring 17,30
har kollat 2 othavsnitt, ätit pizza, och plockat ihop på rummet + tränat på gitarrläxan.
Duktig känner jag mig. Snart ska jag ta tag i de jobbigaste, dammsugningen
fast egentligen är de det som är de lättaste, allt är ju borta från golvet nu liksom.
Plus byta sängkläder, som är så jobbigt jämt, men hemskt skönt efter.

Imorn ska jag va med Emelie, de blir kul!

Skriver kanske senare, adjökiiiisen.
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0