pallaaa

palla att bli sjuk nu?! nej.

faaaaaaaaaaaan
det är inte planerat att jag ska va sjuk nu.
uscha.

blir ändå träning ikväll, men får fan se hur de blir med skolan imorron.
vet inte om jag orkar gå mellan 8 och fyra o må såhär. jag kan ju förfan knappt stå upp.
så värdelöst.

värdelöst alltihopa.
märkte idag hur kass jag varkligen är på matte eftersom testnationella gick som de gick.
menmen, hoppas på naajsa repititionsuppgifter iallafall..

och sluta ta det som jag har och skaffa dig nåt eget.
we got five yeaaars, stuck on my eyes
we got five years what a surprise
we got five years my brain hurts a lot
five years thats all we got


Kommentarer
Postat av: albin

hoppas du blir bättre ;)

2009-02-11 @ 16:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0