skolan gävle osv.

Frida tycker jag suger på att skriva blogg, så de är väl bäst att skriva lite,

Har inte hört nånting från Tovan idag, och har lite dåligt samvete att jag inte hälsat på henne.
Men hon vet ju att hon är min sis och att jag älskar henne. Hihi.

Hade 1 lektion idag, som var foto.
Lyssnade först på en tant som pratade om en resa som broman anordnar.
Sen kopierade jag bilder. Efter de slutade vi. Klockan 11. Chillll.
Åkte med Magnus ner på stan , gick med han och andra från hans klass till subway,
men dom var så sega på att göra mackor så tillslut gav vi upp och gick till bussen. ( jag + M alltså)

Kom hem typ 12.10, pappa hämtade mig på kiosken och vi åkte direkt mot gävle.
Kom fram , var på sjukan. Som gick skitbra, kollade rörligheten i fingret & den var kanon typ,
Sen åkte vi ner på stan, och jag handlade 2 par skor för 198 kr sammanlagt. Ett par svarta och vita tygskor, jättefina.
Men säkert kalla att ha ute nu, men jag ska nog inviga dom svarta imorn ändå.. eller vi får se.

har kollat på 3 oth avsnitt idag också, riktigt spännande har dom varit. Jag älskar de där programmet.
man vill bara åka dit och typ umgås med dom, för dom verkar vara så snälla och sånt.

Nu ska jag sova, för imorn är det 7bussen som gälle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0