Tooorsdag.

mjaU.

tjabaaa,
Skön dag, men lite väl lång.
De viktiga som hänt idag typ..

Drog på donken på lunchen med Fia, 2 hamburgare + 1 glass.
Gick upp till skolan.
Hade engelska , skrev nån artikel, pluggade efter de till nk:n.
Hade Nkprov som gick skit, jag kunde nästan alla studieuppgifter skitbra, och hon
tog inte med nånting av de vi skulle plugga på nästan. Skitdålig stil.
Sen var det drygmatte, där jag försökte jobba. Men de gick inte så bra, de är ju så tråkigt!

Efter skolan åkte jag + Fia ner på stan 6 kollade lite affärer snabbt och sen vidare till bussen.
kom hem ca halv 6, mat , sen othavsnitt och efter de SOV JAG EN TIMME.
De var riktigt skönt, och riktigt behövligt.
Sen pratade jag i telefonen med Victor, och efter de Maggsi :)
De är så kul med mobiler alltså, hihi.

Nu ska jag nog fika lite, är hungrig IGEN.
Fikade för typ 30 min sen, men de var ju bara varm choklad och en kiwi.
Man lever bara en gång, så orka bry sig vad man äter...   förresten har jag klarat 4 eller 5 godisfria dagar.
Och imorn är det dags att äta, ska bli så jävla gott. HIHI

Hääjrå ,
a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0