wonder if they ever know

vad räknade vi till idag? typ 128.
tänk, 128 dagar!!! må tiden vara rolig och gå bra.


och förresten så svarade jag fel på en fråga på nationella idag.
det hade christine också gjort, jävla osmarta vi är. rackarns otur.
de läre väll vara fler frågor då också. himla otur. himla klantigt.

efter skolan idag köpte alex och jag kakor, för 13.50 kr. vi åkte
runt lindefallet och åt dom, jag kom hem och tittade på one tree hill.

och jag har för tillfället nedladdningsförbud. blir till att installera mitt need for speed igen.
Det känns som ett bra drag, och jag hoppas snart även på att jag kan
införskaffa mig det  på xbox, + roller coaster till datorn.


nu ska jag se på kyle xy och senare ska jag dra mig mot sabina.

PLUS.
Idag fick alex, albin och jag gå mktmktlite tidigare från sista lektionen eftersom vi hade varit
så tysta och duktiga hela lektionen. hehehehehähehäeähähä. lönar sig att va utstött.

tjingeling :D


Kommentarer
Postat av: Albin

hahaha;) ja det lönar sig.........

2009-02-03 @ 18:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0