you shock me all night long - timo räsäinen

gryyyymt omgjord är den. åååååh vad timo är bra.

idag har jag råkat ut för en hemsk grej; mitt drän (slangen som går in i magen via ryggen och transporterar ut bla. var) började lossna. jag fixade en nödlösning som ska hålla tills på tisdag hoppas jag.

annars har jag inte gjort nåt idag. tittat på tv, (kim possible, vänner, fairly odd parents och ersättarna).  paaaallla starta datorn kände jag. men nånting fick mig att ångra mig nu. om ungefär två timmar ska jag vara hos sofia. tjejerna i klassen ska va där idag o fira henne. de lär bli kiiiiiiiing. har inte träffat dom på mer än två veckor, eller jo, när dom var o hälsa på mig på sjukan, men då kunde jag inte ens stå på benen :p.

men en sak ska ni veta: låt aldrig blindtarmen spricka. OCH gå dessutom inte runt med sprucken blindtarm i två, tre dagar heller. det är så jävla jobbigt efteråt. Hela livet förstörs för flera veckor framåt!!!!!! tänk er att inte kunna hosta, skratta, nya, sova på sidan o magen osv. bara för att ni är puckade o tror att ni har kräksjukan. FAST ni stupar ut för trappen, alt blir svart, ni inte kan stå och ni slår upp värsta såret i pannan för att ni inte ser väggen.

då har ni en flera dagar gammal sprucken blindtarm, så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0