då kör vi

den här dagen har varit grymt chill. började bra och så. vi fick tillbaka tyskaförhöret idag, 16.5/25 poäng. SJUUUUKTBRA för o vara en av sveriges mest omotiverade tyskaelever. har varit sjukt nära att byta till nåt värdelöst språk som spanska eller nåt bara för skoj liksom. men nääe, idag blev vi pepp ;). efter skolan köpte jag cola och dom där fulfina adidasbyxorna oallt. dom är sjukt underbaraa tycker jag =).

nu sitter jag och taggar inför träning ikväll och umeee imorgon! =)))))))!!!!!!!!!1111ettettoneone.

lite roliga grejer från idag;
" jaaaa, då kan ni som ska ha stödhjälp sätta er med mig längst bak i klassrummet "
" nää bussen har inte gått än. men, lars, titta! där är ju min buss hahaha. ja vi ses vid kyrkan hejdå"
" tove du får absolut inte titta hitåt för nu ska jag förstöra din ipod "
" jag tycker inte dom där byxorna var fin. du får mig inte o säga att dom är fin "
" sofia kommer sluta prata med dig "


hehe. höhö.
nu kom mormor.
nu ska jag äta en butterkaka som jag fick av anna och sofia igår (;
och sen ska jag gruva mig över att vi har FYRA (4) F-Y-R-A jävla prov nästa vecka. eller om de va tre+1inlämningsavgift. vet inte. men hemskt är de iaf. för DE ÄR ETT MATTEPROV.

men aaaaa. de va de.
jag och sprickan trallar framåt i livet och imorse höll jag på att missa bussen.


jag känner mig seriöööööös.
och jag är sjuuuuuuuuuukt nära på att säga bort tyskan. och välja nåt kul språk som inte är lika seriöst. skulle va niceeeeedeee:)

/tovan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0