halsflusssie

Jag har halsfluss, jättttekul va.
Känns inte så jobbigt förutom att jag inte kan svälja
alltså inte äta, och det är det jag gör 20 timmar om dagen.
Men har fått medicin osv, så de skulle tydligen gå över snabbt
smärtan alltså, får gå i skolan och allt.
men inte pussas, men har ju ändå ingen att pussas med.

Fast imorn ska jag va hemma från skolan, mår fortfarande inte helt okej.
Känner att det kommer bli långtråkigt as hell.
Men har planerat att va med Jullan på kvällen om jag orkar.
Får försöka att inte pussas med henne, hihi!

ajaaa heeeeejrå.

a

Kommentarer
Postat av: Hano

Pussa Johannes från mig istället! Hhahaha fniss

2009-09-24 @ 12:24:38
URL: http://31mil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0