Landing in london.

Jag är sjuktsjuksjuksjuk,
Bläääääääääääääääääää
Kanske halsfluss,
ska in 15,30 och check it out.
Hade inte tänkt att haft nått allvarligt
så vi får väl se, haha.

H a t a r   a t t  v a  b o r t a  f r å n  s k o l a n / e n s a m  h e m m a (när man är sjuk, SÅ tråkigt)

Men på bio ikväll ska jag allt,
folk får tycka vad dom vill om det.
Men jag ska dit, bara för vi har bokat biljetter osv.
och man sitter stilla i 2 timmar och 10 min,  inget annat.
Och har jag halsfluss kan jag inte smitta Aina, för hon har inga
halsmandlar ändå, så HA!
Plus att folk borde förstå att jag borde få göra nååånting
istället för att bara få sitta hemmmmma.

Hade tänkt att fixat en bild på äckliga haslmandlar (inte mina)
men det fanns ingen bra på google. Hi-hi.

a to the g to the nes.

Kommentarer
Postat av: mia.

du lyckades ju finfint att skicka en äcklig bild på DINA halsmandlar till mig, tack :)

2009-09-23 @ 17:33:11
URL: http://mariahjohansson.blogg.se/
Postat av: pcykelmartin

haha bra tänkt där Agnes! :PpPPpp

2009-09-23 @ 18:35:03
URL: http://pcykelmartin,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0